Esra60 canım ben bebeği aşağıda hissediyorum zaten ve hareketlerim kısıtlı uyuyamıyorum sol tarafa yatmaktan özellikle sol yanım acıyor. Geceleri çok hareketli ve wc ye gidiyorum sürekli. Bu arada ben sezeryan istemedim çatılarım dar ilk gebeliğim sezeryan buda öyle inşallah vaktinde. Gelir tek dileğim şuan için yoksa 10. Gün kuvezde kalır bebek. Dedi ona canım. Sıkıldı biraz bugün o kadar sağlıkla gelsinler inşallah son zamanlar zormus gerçekten