Resmen ben . Ben de 36 haftadayım karında sertleşme ardından bebeğim kendini asagı itiyor kaşıklar da agrı çok fazla oluyor . Böyle adet olacakmışım olamıyorum gibi mahvediyor . Doktorumla görüştüm yalancı sancılar istersen gel bakalım dedi . Ama gitmek istemiyorum doğum gibi değil sanırım kendini hazırlıyor vücut doğuma . Korkuyorum alttan muanne yapılıyor çünkü açılma var mo diye o da doğumu tetikler diye gitmiyorum. . 1 haftadır böyleyim ama 3 gündür uzun sürüyor :(