Betsel Eliff66 Bana ilaç verdiler hafif doz bir antibiyotik kan sulandırıcı ve parol. Gebelerde kan sulandırıcı önemliymiş diye duydum
Betsel suggormzz Baş ağrısı boğaz ağrısı mide bulantısı ishal tat ve koku kaybı hepsi belirtiler arasında var
mrvears Esraa_3 çok teşekkür ederim hafif bir boğazım acıyor gibi acaba bu belirti olabilir mi ? Hapşırık burun tıkanıklığı oluyor ama önceden de oluyordu
Esraa_3 mrvears en büyük belirti tat ve koku kaybı hapşırma belirtisi bile değil bol bol vitamn al koru kendini bi sıkıntısı yok ama evden çıkamama psikolojisini bozuyo insanın
mrvears Esraa_3 kendi kendime kuruntu yapıyor da olabilirim kadın doğum da yattım 3 gece ve hastanede çok vaka vardı psikolojikmen de boğazım acıyor olabilir Rabbim yardımcımız olsun
Esraa_3 Eliff66 bence sarımsağı sade yut limonun fazlası kan sulandırıyomuş diye bana pek tavsiye etmemişlerdi