mrvears merhaba ben 5 farklı doktora sordum bebeğe bi zararı yok hatta beneğin bünyesi antikor kazanıyo bağışıklılığı diğer bebeklerden daha güçlü anne karnında virüsle savaştığı için ,hiç bi şekilde ilaç kullnımı yapmadım belirtileri ise öksürük tat kaybı koku kaybı baş ağrısı ve eklem ağrısı oldu sadece 5 gün hissettim sonrasında düzeldim bir ay olucak şimdi sadece tat ve koku kaybım hafif var