Minikmucizemm17 Kızlar dogum kontrol hapı kullanırken hamile kalan var mı aranızda bugün sabah ben hamileyim düşüncesiyle uyandım hap kullanıyorum aynı zamanda eşimde geri çekilmeyle korunuyor ama böyle bir hisse kapıldım.
eCeCik Minikmucizemm17 hiçbir yöntem 100%100 korumuyor ama siz baya güvenli korunmuşsunuz sıkıntı olmaz sanırım. Fakat hapla hamile kalan bir arkadaşım var maalesef
Babyboymom Minikmucizemm17 ben kullandım ama kesinlikle hamile kalmadım. Bıraktım kullanmadım sonra ve kazara hamile kaldım 😅😅😅
Korkmazdoruk88 Minikmucizemm17 benim annem kaldi hap kullaniyordu ama yinede kaldi hatta teyzem esiyle prezervatif kullanirken hamile kaldi arkads hakli hic bir yintem 100de 100korumuyor malesef
SimayBabacanYataan Minikmucizemm17 prezervatif ile korunuyorduk geri çekilme de olduğu halde hamileyim Ol derse Olur canım hayırlısı olsun
Arzuu Ben 🙋🏻♀️ Doğum kontrol hapı kullanırken hamile kaldım🤰🏻 imkansız diyodum şu an 6 aylık hamileyim😂
Minikmucizemm17 Bir yanım olsun istiyor bir yanım korkuyor ilk bebeğimi kaybettim 3 ay oldu cesaret edemiyorum
Minikmucizemm17 Arzuu bende yasmin kullanıyorum içime sabah öyle bir his dogdu bilmiyorum rabbim hayırlısını versin adetim 1 hafta var bakalım
Arzuu Minikmucizemm17 Evet canım her gün aynı saatte aldım. Sadece bir gün 4-5 saat geç almıştım. Unutursanız 24 saat içinde alın koruma devam eder yazıyodu ama etmedi🙃
Deletedmom05 Kızlar Doğumdan sonra hap ile korunsam ? Şey diyorlar birdaha çocuğunuz olmaz bunun gerçeklik payı var mı?
Denizaldc Deletedmom05 Kesinlikle kullanmayin arkadasim da ilk cocugundan sonra hapla korundu bu saglik ocagindaki dagitilanlarla kizi 7 yasinda tekrar hamile kalmak istiyodu suan tedavi goruyo
Deletedmom05 Minikmucizemm17 ihtimal var ya o yüzden ihtimale denk gelmek bile var . Riske hiç gelemem. 22 yaşındayım sonuçta bundan 3 4 yıl sonra yeniden anne olmak isteyeceğim. Ama çocuk hiç düşünmesem göze alırdım