Dlraufuk Busrabdullah_123 35+4 olduk hala bebeğimizin ismi yok Ömer istedim eşim istemiyor eşim de Kerem dedi inat olsun diye bende onu istemiyorum yine bak başka isim olsun dedi. kuzey ömer kıvanç beğendiğim isimlerdi ama eşim beğenmedi bana da yardımcı olun
anapanda12 Busrabdullah_123 benim oğlum şuan bir yaşında adı Ahmet Selim çok severek koydum herkes de adının tipine uyduğunu söyler durur 😂 BARLAS : Cenkçi, savaşçı EMRE: Dost, beylerbeyi, büyük erkek kardeş
Mkblgrlyn Biz Çınar koyacağız 👶🏻 köklü saglam bir ağac. Bizim ilişkimizi saglam bir aile oldugumuzu simgelesin diye 🤰🏻😇
Busrabdullah_123 Dlraufuk bende doruk istiyorum ama anlamı yok selim düşünüyorum taha düşünüyoruz daha güzel isim öneren olursa bakıcaz 😀 çok zor ya bu isim isi
sedanuratas Dlraufuk Benimde kayınvalidem ısrarla Ömer diyo tamam anlamı güzel de farklı olsun istiyorum 🤷♀️🥴 26 haftalık hamileyim bende hala bulamadım 😂
Yesilims3 Busrabdullah_123 bizde doruk düşünmüyoruz dediginiz gibi güzel anlami yok zirve diyor o kadar o yüzden bende sevemedim
Snglsude Benmkinin cinsiyeti daha belli degil ama erkek olursa kayra alp dusunuyoruz☺️Soyadimizda aslan guzel uyumlu olur die dusundk
Busrabdullah_123 Dilosarda bizde hep öle düşündük doruk arel batin batinin anlamı güzel ama diğerleri anlamı yok galiba
Busrabdullah_123 sedanuratas aramızda bir hafta var seninle cnm bnmde bir ismi murat diğeri hem biraz yeni isimlerden olsun hemde anlamı güzel olsun diye uğraşıyorum 😀😀
Yesilims3 Ozgee91 ismini çok seviyorum oğlumun kendi adını tekrarlıyor 😂 kardeşi doğdu onuda mert mert diye seviyor
Busrabdullah_123 Yesilims3 bnde oyuzden vermek istemiyorum sırf işte sylenmesi kulağa hoş geliyo ama 🙃