dilara92 Kuzum benim nts de sancım çıkmıyordu, rahim ağzı uzunluğu da normalmiş. Kasılmalarım gün içinde bir kaç defa oluyordu, yine arada oluyor. Benim yatırılmamda ki ve iğne vurulmamda ki asıl sebep lekelenmem olmasıydı. Doktorlar en iyisini bilir, bak mesela 2 gün önce iğne günümdü doktorum şikayetlerin devam etmiyorsa, lekelenmen yoksa iğneye gerek yok dedi. Canını sıkma, Rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın inşallah.🤲🏼🤍