Funda007 Kuzum bende de aynısı oluyordu, hafif masaj yapınca geçiyordu. Bir süre sonra lekelenmem olduğunu farkettim. Karnımda ağrımaya başlamıştı. Geçen hafta hastaneye gittik, acilden giriş yaptık. Bunlar bu haftalarda görmek istediğimiz şeyler değiller dedi. Kan, idrar, ultrason, nts derken yatışım yapıldı. Gözetim altına aldılar, 3 gün hastanede yattım. Erken doğum riskim varmış, iğne yaptılar. Vitamin takviyesi falan yapıldı, her sabah ve akşam kontrollerim yapıldı. Ultrason, alttan muayene, tansiyon, nts vs. Bunlardan 3 gün sonra taburcu oldum ve her hafta erken doğumu engellemek için iğne yapacaklar. Herkeste aynı olmayabilir, belki senin ki daha normaldir. Böyle devam ederse hastaneye gitmeni tavsiye ederim. Bu arada biz 28+6 haftalığız, Allah hepimizin bebeklerini sağ sağlam bizlere bağışlasın inşallah.🤲🏼🥰♥️