Malatya444 Gzduru bende de gelişme geriliği var bebeğe giden kan damarlarında problem varmış ve suyu az yarın sezeryan olucam tam 37+1 de doğmuş olacak ama bebeğim 33 haftalik gibi duruyor muş 2 kilo şuan ALLAH hepimizin yardımcısı olsun
AsiyeA Malatya444 merhaba nasılsınız bebeğinizin sağlığı iyidir inşallah. Şu an ben de aynı durumdayım çok üzülüyorum
Gzduru Aydabelinay canım kırmızı yırtık dediğin çatlak tir kilo alımına bağlı varis yeşil damarlar oluyor kabarık kabarık
Aydabelinay Gzduru hee anladım canım , ya bugün doktora gittim plesenta da çok sıkıntılar gördüler rahim içi kanama.fln dediler gebeliği sonlandrmaktan fln bahsetti doktor ama kesin net bisi demedi 🥺 yarın tüm tahlil.sonuclarinla birlikte gel dedi 🥺
ezggl Gzduru 2900normal ama benimde 35.haftada 2350ydi ama gününde alıcam kilo kaybı felan olmadı hiç bende hiç kilo almdm sekerim war diyet yapıorm