Gzduru bence de öyle diyeceklerine alsınlar , haftası gayet iyi, 30.haftadan sonra gelişim duranlar oluyomuş ama bisi olmuyo alıyolar çocuğu gül gbi büyüyüp gidiyomus, benim 20. Haftada durdu 23 olmam lazımdı 🥺 bende de plesanta da sıkıntı var büyük ihtimal dediler kan sulandırıcı iyne fln dediler bakalım.hayırlısı nasip 🥺