Alfabeta ben sezaryen oldum kızım doğarken kaka yaptı onu temizleyip yanıma koydular hemen, ben ameliyathane işlem gördüğüm için soğuktu alan kısa kaldı benle bebeğim bi emzirmeyi denedi hemşireler sonra bakım odasına aldılar ortalama 30 dk sonrada bn odaya çıkınca hemen getirdiler. Normal doğumda süreç basıl bilmiorm ama daha uzun süre sizle kalabiliyo mu bebek falan bilmiorm