Hayirli olsun 😊 benim ikizler masallah 3 bucuk aylık oldular bile. Zor evet ama dünyanın en keyifli şeyi inan bana. Iki evlat büyütmek cok güzel ınsallah sağlıcakla kucağına alırsın kendini erken doğuma odaklama sakin. Ben 37 de normal doğumla kucagima aldım iyi düşün herşey iyi olsun..