Baharymk bısey kalmadı vallahı dogru soyluyosun canım catı muayenesi ıçin doktorum bu hafta cagırdı bakalım sezaryan olursa hıc 40 haftalık olmamıza bıle gerek olmadan kavusuruz 💕💋👼🏻 Nedense sezaryandan korkmuyorum hıc hayırlısı olsun hepımız ıcın 🙏🏻🙏🏻