CeydaAyaz Doğum korkusuyla uykusu oldugu halde uyuyamayanlarrr 😰🙇♀️🙇♀️💁🏼 Yatakta dönemeyenler 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Rabbım hepımızı yavrularımıza sag sağlim kavustursun son gunler gecmıyor 🤷🏻♀️🤰🏼
Elfszgn CeydaAyaz amin canım amin şuan bende aynı durumdaym korkudan değilde uyku tutmuyo ağrı oluyo uyuyamıyorum
CeydaAyaz Elfszgn kaç haftalık oldun canım.. bebeklerın uykusuz bırakmasını tercıh edıyorum bende artık cok yoruldum donemıyorum yatakta rahat hareket edemıyorum heryerım agrıyor 😔😔
CeydaAyaz Elfszgn bende 37. Haftadayım gece olmasın ıstıyorum valla heryerıme batıyor dogursakta yanımızda uyusa 😔 Hamılelık gercekten cok zormuss
CeydaAyaz Icot Allah yardımcımız olsun canım uykular hayal oldu 😴 Bebekler alıstırdı sımdıden bızi valla heryerıme batıyor donemıyorum da artık yatakta 😔
Icot CeydaAyaz aynen doğru söylüyorsun alıştırma yapıyorlar belki de bize 😊 uyutmayacak yaramazlar bizi.
CeydaAyaz Elfszgn aynen canım kesınlıkle rabbım kolaylık versın hepımıze. Ben cok korkuyorum bakalım ne olucak. Kendımızı dırek sezaryana aldıramıyomuyuz 😄 Yaklastıkca korku basıyor
Elfszgn CeydaAyaz bendede aksine hiç korku yok ya cnkü hamilelgmde böbrek taşı amelyatı oldum yani dört gün boyunca doğum sancısı gbi sancı cektim bde üstne amlyt sonrası ahrı cektm hiç korkmuyorum o yüzden bi an önce olsun istiyorum htta☺
CeydaAyaz Elfszgn ayyy allah senın sabrından isteğinden versın bana 🙈🙈 bende cok ıstıyorımda asırı korku var 😄
CeydaAyaz Icot valla en azından yanımızda yatarlar bızde yatakta rahat uzanırız 🙈 Boyle dedıgıme bakma asırı tırsmaya basladım karnımda olması daha ıyımı bılemıyorum 😄
Elfszgn CeydaAyaz hahah amin canm bence hiç düşünme o anı sadece kucagna alcgn anı düsün ben öyle yapıyorum olup bticek sonucta strse grmeye gerek yok hiç😄
Icot CeydaAyaz karnımdaki hareketlerini çok özleyeceğim fakat meleği kucağıma alınca , o minik ellerini tutunca , o güzel gözleriyle bana bakınca, dünya güzeli gülüşüyle beni beni benden alınca hiç özlemem bence 😊😊
CeydaAyaz Elfszgn cok ıstıyorum kavusmayı 🤰🏼💕 ama aılem falan konusurken dogumu atlatalım dıyınce dıyorum acaba bendenmı bahsedıyolar 😏 okadar alıstımkı koca gobeklı olmaya rabbım hepımızı bı avazda kurtarsın 🙃🙃
Baharymk Icot tamamen katılıyorum 🤗 Evet şuan tatmadığımız bi duygu karnımızda olması ama kucağımızda olsa da onu sevsek koklasak ağrılarımız da biticeği için daha güzel anlicaz onunla ilgilenicez🤗 Kucağıma alıp koklamak istiyorum bi an önce bizde 37haftalığız az kaldı 😎
CeydaAyaz Icot ayyy dırek o ana gecsek acısız agrısız bende daha ne ısterım 🙈🤰🏼👼🏻 Hayalı bıle cok guzel herseye katlanılır umarım hıcbırımız nasıl gectıgını anlamadan atlatırız dogumlarımızı 🙏🏻💕
Icot Baharymk üç gün sonra 37 bitecek 38 sen gün alacağız 🤗 doktor Doğumun olma ihtimali olan günleri verdi çok heyecanlıyım Rabbim hayırlısı ile kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah. 💕 artık sabırsızlanıyorum bayağı.
CeydaAyaz Baharymk bısey kalmadı vallahı dogru soyluyosun canım catı muayenesi ıçin doktorum bu hafta cagırdı bakalım sezaryan olursa hıc 40 haftalık olmamıza bıle gerek olmadan kavusuruz 💕💋👼🏻 Nedense sezaryandan korkmuyorum hıc hayırlısı olsun hepımız ıcın 🙏🏻🙏🏻