halitefe Linasmommy lansinoha karar verdim bende canım başta cam almak daha mantıklı değil mi büyüyünce beben plastiğe geçmek
Pnardvt_00 Emzik avent aldım biberon mamajoo aldım ama daha kullanmadım mamajoo hakkında bilgisi olan varmı ?