Sahrammm halitefe yani kullandığım için övdüm 🙈 ayrıca anne gögüsü gibi düşün bebek çekmediği sürece akmıyor damak kuvvetlendirmek içinde iyi bir ürün ay ay ucu ve delikleri değişiyor ilk alırken dikkat et kuzum tek delikli alacaksın 😇
Ffc2224 sukayhanacar amin canım🙏🏻🥰 evet doona yı biliyorum oda güzel simdi cybex e baktım oda güzelmiş ilk cocukta cok tecrubesiz oluyor ya insan ne zormus 😅😅
sukayhanacar Ffc2224 çok araştırıp gözlem yaptım en önemlisi bebek kdr benim vücut yapıma da uyması gerekiyo arabanın ve hantal büyül arabalar maalesef hosuma gitmiyo. 7-8 ay sonra değiştiririm arabayı diyosan doona düşünebilirsin sen de canım
Sahrammm halitefe rica ederim 😇 2 ayda bir değiştirmelisin kuzum ikili oluyor zaten 4-5 ay rahat edersin 😇
yagizefeninannesi halitefe yeter bence canım zaten mümkün olduunca biberona alıştırmamalıyız, inşallah sütümüz gelir yeteri kadar da biberonlara hiç gerek kalmadan büyütürüz yavrularımızı🙏
Ffc2224 sukayhanacar maalesef ben şanlıurfada yasıyorum ve burdada bu markaların hiç birini canlı görüp inceleme fırsattım yok canım 🙈 ben tek ürün almak istiyorum işte o yüzden de hiç bilmiyorum ne yapacam 🤔🤔🤔
Aslihan16 sukayhanacar merhaba doona da çok hafif ya hiç denediniz mi biraz dikkatli kullanmak gerekiyor arabanın ağırlığı yok yeğenimin doona ordan baya biliyorum birde 10 aylıktan sonra zor sığıyorlar ☺️ Kullanım olarak en iyisi bence stokke
fosforlukalem halitefe avent aldım ben. 1 tane antikolik aldım, şu an onu kullanıyorum. Cam aldım 1 büyük, 1 küçük yeter diye düşünüyorum. Zaten yedirdikten sonra yıkıyorsun. Mama yaparken kaynar suyla tekrar bi çalkalıyorum tertemiz oluyor kullanıyorum
sukayhanacar Aslihan16 maddi olarak bi sıkıntı olmadığı için isterse 5 ay kullansın bizim için sıkıntı yok canım ben bebekten çok kendim için de kolaylık sağlayan araba taraftarıyım stokke sevmiyorum canım zaten aldık arabamızı gayet de memnunum. yüksek arabalardan hoslanmıyorum ben stokke de bunlardan biri
Linasmommy halitefe emzik de biberon da avent aldım plastik aldım biberonu ilk etapta ağır olur diye sonrasında cama geçmeyi düşünüyorum
halitefe Linasmommy lansinoha karar verdim bende canım başta cam almak daha mantıklı değil mi büyüyünce beben plastiğe geçmek