Mirazannesi mom101 bence sen başka doktora daha gözük benim yaşadığım durum 31 haftayken oldu sancım vardı nst de sancı çıkınca 1 gece yatış verdi sonrası 15 gün ilacı kullanmamı söylediler yatak istirahati yapıyorum sizinkide öyledir belki kanalda değildir
mom101 Mirazannesi 2 doktora gözüktüm 2-de rahim ağzı 25 mm ve bebek artık kanalda dediler ama haraketleri azaldı ve yavaşladı dünden bu yana
Mirazannesi mom101 inşallah herşey gönlünüzce olur siz sakın moralinizi bozmayın bebeğiniz de etkilenir dualarım sizinle 🙏