mom101 üzülme canım içimi ferah tut , en kötü ihtimal doğsa bile yaşam sınırını geçmiş zaten yani sağlıklı bi şekilde doğacaktır. Yoğun bakım süreci olur tabi ki solunumu beslenmesi desteklenir, kilo alması beklenir vs ama Allah’ın izniyle aşarsınız canım. Tabi sen yine de dikkat et yatmaya çalış, karnında fazladan taşıyacağın bir günün bile bebeğine artısı olacaktır