22_07_18 yok cnm bnm 3 tedavimde birbirinden farkliydi ilkinde cok agrim olmusdu kimyasal gebelik yasadim 2 de hic agrim olmadi tutmadi 3 de yine agrim hic ykdu sadece gohusler hassaslasmisdi hatta 3 gunden itibaren aglamaya basladim olmadi die napim ddm hersey Allahdan 6 gun test yaptm silik ckdi inanamadm bnm hamilelik belirtileri kese ve kalbi dinlediksn snra yani 6+3 de basladi cnm. ALLah gonlune gore versin insallah stres yapma Allah herseyin hayirlisini bilir canim .