ilayda7 33 haftalik olduk ama hala bi ismimiz yok🙈 Asel Duru Asel Zümra Asel Hüma Asel Erva isimleri arasında kararsızım sizce hangisi olabilir kizlar ya da önerdiğiniz başka isimler var mi🙈 cocugum isimsiz dogacak diye korkuyorum 😂😂
Elif_gur12 ilayda7 o zaman koy canım isim konusunda kimseyi memnun edemezsin ben bunu anladım 🙈 içinden gelen ismi koymak en güzeli 🌸ne söylesem hiçkimse begenmiyor benimde aklım karışık 😊
Didi6 ilayda7 Yok canım. Asel sadece bal demek. Güzel ama o kadar özel bir anlamı yok yani. Cennetteki bal ırmağı falan değil Asel. Her yeni isme cennetle ilgili bir anlam uyduruluyor internette. Zümra ismini de iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
UmayDuruMom ilayda7 yunan mitolojisinde hayvanları ve çocukları koruyan tanrıça demek ve umay Türk ismi marşı felan da var 😊
Ruzgarinannesii Içlerinde en iyisi asel hüma Asel ismi 3 kişiden 2 sinde var artık oyuzden hüma demek istiyorum Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊
ilayda7 Ruzgarinannesii evet herkesde asel var o yuzden aselin yanindakinin daha nadir isimlerden olsun istiyorum 😊
bebegim_28 ilayda7 bende kızıma sadece Erva koyacaktım 1 2 arkadaş koydu dedim ben de koymamayım bari ervayı çok beğeniyorum
Semanurry ilayda7 biz defne hüma ve asel hüma olarak kararsızdık ama babamız defne yi daha çok seviyordu defne hüma olarak seçtik bence asel hüma koymalısınız 😍😍😍
DilanDag ilayda7 36 haftaligiz bizde bir hafta önce karar verdik Eslem Dila olacak inşallah 😂 Zümra çok hoş 🦋
Deletedmom417 DilanDag ben begenmiyorum asel ismini 🙈 çünkü kimi görsem kızının adını asel koymuş ve aynı isim sürekli karşıma çıkınca sevmiyorum😅