Geçen ay Rahim filmi çektirmiştim sol tüpüm biraz kapalı kaldı sağ açılmıştı . bugün adetimin 12. Günü ve sağ tarafta açık olan tarafta kocaman yumurtan olmuş dedi doktorum 19 mm. Bugün yarın çatlar çatlatma iğnesi yapalım ister misin dedi bende size bırakıyorum dedim çatlama sorunu olacaksa çatlamama ihtimali varsa yapalım dedim bu kadar büyüdükten sonra çatlar dedi bu gece itibariyle günaşırı ilişki pazara kadar dedi. Hadi hamile kal da gel inşallah dedi dualarınızı eksik etmeyin ama baktım ki bi yerden sonra boşvernişim herhalde doktora gitmek bile içimden gelmedi zor gittim kafadan atmak işe yarayacak inşallah bide mantar için kullanılan fitil yumurtlama gününde bebeğe engel mi ve soğan kürü de ?