Gul32 benim de Mehmet Alicik☺️ Salı günü hatta Tuğçe hanımdan sonra kendisini görmeye gittim çağırmıştı, bi hastamda daha gebelik şekeri çıktı bugün onunla da konuştum demişti. Belki de sendin o☺️ Bana da mehmet alicik, insülinden korkma sakın, şeker bebeğe geçiyor ama insülin geçmiyor rahat tut içini demişti. En azından daha etkili olur belki insülin