Gkc2144 Kızlar p.tesi sezeryan olacam önerileriniz nelerdir kesin yap yada yapma dediğiniz önerilerinizi alabilir miyim ?
Aydeniz09 Gkc2144 yanına bol bol kayısı kompostosu yap ve götür. Bazı hastaneler kendi veriyor ama yeterli olmuyor 2 3 orta boy kavonoz içtim ben . Gaz ve kabızlık yaşamadım. Birde sadece Nescafe Classic iç. Benim hiç baş ağrım olmadı. Narkozun etkisini atmada yardımcı oluyor.
Betim Gkc2144 depend kilot bez olsun yanında bir paket, kayısı kompostosu mutlaka al yanına ☺️Sütün gelmeme ihtimaline karşı çay götürebilirsin ben de işe yaradı Humana still tea, göğüs ucun yoksa da silikon göğüs ucu , bitter çikolata, kahve ☺️
Esraaelisa1 Gkc2144 belden uyuşturmayı seç benim anestezi arkadaşım var belden uyuşturma daha iyi genel anestezi almaktan diyor belden uyuşturmada herhangi bir sorunda müdahale edebiliyorlar
Damla________ Gkc2144 yürümen çok önemli bir kere çabuk iyileşmen için. İnsallah sütun olur , ben komposto içtim kayısı üzüm vişne ne varsa yanı ayrım yapmadan. Hastanede içmedim zaten gerek olduğunu düşünmüyorum cunku ya bi gün ya iki gün kalacaksınız sonuçta . İlk gün süt az olabilir mama verirler mutlaka vermezlerse aptamil alın önceden cunku ihtiyaç olur illaki sarılık olmasın diye anne sütü az gelebilir destek amaçlı mama şart . İlk bir ay sık sık ve uzun emzirin ben abartmıyorum iki saat emziriyordum tabi o ara uyuyordu ikinci ay bir saatte indirdim sarılık olmasın diye böyle yapıyordum bilinçli olarak videolarda görmüştüm olması gerekiyordu bu şekilde sonra yarım saatte bire düşürdüm emzirme suresini Videoları izleyin kısaca. İlk uç ay düzenli ve kaliteli beslenin kompostoyu ihmal etmeyin sütünüz kaçmasın diye sonraları zaten süt oluyor su içseniz bile . Annenize güvenin ben öyle yaptım hiç pişman olmadım gerek çocuğun göbek bakımında gerek benim bakımımda çok yardımı oldu bir ay kaldım yanında insallah tecrübeyle güzel olur hersey 🙏
Bellazarea sezaryen i bilmem ama emzirmekle alakalı bir kaç şey söyleyebilirim, pazartesiye kadar mutlaka meme uclarını nemlendir, gümüş kapakların varsa onları kullan, şimdiden süt arttırıcı çayları içmeye başkayabilirsin
Deniz-deniz Canm iç camari alicaksan dikişlerini gecsin uzun al cok rahat. Bide pet yerine kilot petler oluyo onu al
Yasmnguull Aydeniz09 kompostonun sekerlisi mi iyi şekersizi mi bilginiz var mı acaba benim evdekiler baya sekerli eşimin babannesi yapmıs ama içebilir miyim acaba ?
Aydeniz09 Yasmnguull Genel de az şekerli için diyorlar ama hastanenin verdiği komposto da öyle şekersiz tatsız değildi gayet şekerliydi benim evden getirdiğim kadar olmasa da😊 Bence eşinizin babaannesinin yaptığı kompostoları rahatlıkla içebilirsinizzz. Çok rahatlatacak sizi inanın.
Aydeniz09 Gkc2144 Doktorunuz size söyleyecek zaten ama yanlış hatırlamıyorsam 6 saat hiç birşey tüketmiyorsunuz 6 saat sonun da sıvı tüketiyorsunuz 🙏