beatrice00 bende aynıyım 39+0 ve bebeğin hareketleri artık can acıtmaya başladı sizind e öyle mi yani
çok geriliyor sertleşiyor sürekli bir tarafa toplanıyor Rahime aşırı baskı yapıyor yürüme işini ben yapamıyorum valla evdeYim evde dolanıyorum öyle sancı su yok ama üç günde bir Çatı muaynesi var açıklık var bende ayrıca ilk çatı muaynesinden sonra kan geldi sizin de öyle oldu mu