beatrice00 39+0 olduk bugün 😁 ama hicbir belirtimiz yok sancı, kasılma,ağrı yok🤦♀️ pilates yürüyüş squat merdiven Allah ne verdiyse yapilsa da minik balkabağımin gelmeye hic niyeti yok😁 bu postu açanlar doğuruyormuş bakalim biz de tutacak mi🙈
hulyaca beatrice00 Biz gelsin dedikçe minikler gelmiyor. Hayatımda yapmadığım pilatesi ve squatı yaptıran kızıma selamlar olsun 🙈😅😅
DeReNAsYa beatrice00 ayni totemi bnde yapmistim 3. De tuttu cok sukur 40 hafta 2 gunlukken suyum geldi bi gun once evin her yerini temizlemistim ılık bi dus alip yattm sabaha karsi geldi sagsalim kurtulun sizde 🙏
Merveardabayram beatrice00 😁 dene dene ben korkudan içemiyorum ikinci doğumum bu olucak ne olacaiını bildiğim için ama Bi yandan da gelsin istiyorum ne güzel 37 de doğurmaya başlıyorlar ya ağrı var kasılma accuk hızlansa düzene girse sancılar keyfim yerine gelicek de yok tarçınlı suyu deniycrm bende birazdan 🤣ama tırsıyorum
Ebruaybars DeReNAsYa bnde 39+6 yım bugün ev temizliği düşünüyorum sonra bı duş alıp uzancam belki bnmde gelir normal mi yaptinuz hem korkuyorm hem normal istiyorum 😄
Csnsu beatrice00 son gün çarşamba gel dedi çatı muanem fln ıyı gctı norml ıstyrum 40 tan sonra thlıkeye atmş olurz dıyo sunı ıstıyorum 😂onuda vermiyo düşünceli doktorum saolsun