Elagny97_ kuzey çok güzel bir isim 🙏💙 ben hep sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil dedim ama gönlümden kız olsun diyordum. Hep. Kız isimlerine bakıyordum erkek olunca daha farklı hissetmeye başladım. Aslında cinsiyet belli olunca herşey rayına oturuyor. İsim eşyalar falan hayırlı ve sağlıklı evlat versin rabbim cinsiyetin hiç önemi yok 🙏😇