Merve1735 bizde 17 haftalığız hergun isim bakıyorum ama karar vermek cok zor herkes daha cok zamanın diyor ama malum pandemi dolayısıyla belki hersey daha kötü olur diye ona göre kapı susunu isimli tulum felan yaptırcam
şuan aklımda olanlar Yağız,Emir,yusuf,
3.cü cocuğum olcak inşallah
kızımın ismi Zeynep Ela oğlumun ismi Tahir Efe
onlarada uysun istıyorum ela efe ege mi olsa dedim herkes ege ismi koyma diyor tek isim olsun buda diyolar napcam bilmıyorum
Çok uzun yazdım 🙈