Zeynep07 Kızlar benim doğuma daha var. Ama ilk olarak hamburger +buyuk boy patates+kola bu 3lüyü istiyorum😂🍔🥔🤤
Naren1 Zeynep07 normalde tatlı aramam ama hamilelik şekeri çıktıgından beri canım deli gibi çikolata pasta börek felan cekiyor Allahın izniyle doğurduktan sonra kendimi çikolata şelalesinin önüne atıcam🙃🙃
sukayhanacar Zeynep07 valla benim de son 82 gün. Doğumdan çıkar çıkmaz bol sucuklu sosisli kaşarlı izmir kumrusuna gömülücem 😂😂
Edizinannesii Zeynep07 doğumdan çıkar çıkmaz hamuru işine abanıcam hamur kızarması börekler çörekler offff 🤦♀️
ArasMom34 Naren1 aynı şeker bendede çıktı çikolata şöleni yaparım dedim ama bu seferde fazla çikolata yiyince bir emzirdiğimizden bebekte gaz yapıyormuş 😊 haberin olsun tabi duyunca hevesim anında söndü benmde
Azracan Naren1 ay canım vallah bende senle aynı aynı durumdayım böyle artık ağlıyordum şeker var diye ve bişey yememek 😞dün doğurdum çok şükür darısı sana inşallah bugün doya doya yedim 🥰
Yaman Naren1 benimde gebelik sekerim vardi dogurdum hala takip altindayim hastanede 2 aksam kaldim ordada takip ettiler suan dikkat etmedigim zaman hala çıkıyor sekerim cnm oyle olmuyor ama yedim dogursamda tatli🙂
Akg sukayhanacar Zeynep07 tam tersi asıl doğumdam sonra hiçbirşey yiyemezsin. Şimdiden canın ne çekiyorsa ye. O zaman da yediklerinin gazı süte geçiyor ve çocukta gaz problemi oluşuyor kola Sucuk falan hep tehlikeli. Şimdi yediğin şeylerden yararlı olanları bebek kendine çekiyor ama doğumdam sonra da zararlıları çekiyor
sukayhanacar Minikkurbagam valla önlerinden geçmemeye çalışıyorum ki izmir’de yaşadığım için de çok zorlanıyorum😂 hastane odasına sokturucam kumruyu o derece ağzımın suları akıyo aklıma geldikçe 😂😂
Zorlu Minikkurbagam bir kere yemekten ne gibi zarar gelir ki. Canınızın çektiğini az da olsa yemek ve tatmak gerekiyor gebelikte. Bu benim fikrim tabi.
honeybooble Zuvalll ben haftada 1 yarım fincan içiyorum en çok özlediğim şey aslında filtre kahve ama sert gelir diye nescafe ile nefsimi köreltiyorum 🙈
Minikkurbagam sukayhanacar yaaa senin işin çok zor 😂 ben Allah’tan sadece Instagramda ve rüyamda görüyorum 😂😂
Sibush sukayhanacar iyi bir yerden yedikten sonra kumru icin bu kadar uzmeyin kendinizi bence. Sucugu Ve peyniri ege tire kullaniyorlar. Iyice pisiriyorlar. Baska bir sey yok icinde zaten🤷♀️
1cnr1hrm Zeynep07 Valla öyle insanın canı neler istemiyor ki ama tüm yazan arkadaşlar normal doğum yapacak sanırım 😊 Çünkü bu dediklerinizi sezaryen doğum sonrası yemek mümkün değil 😭 anca bağırsak ve dikiş olayları düzelince sanırım 😑
caglareisogluozturhan Zeynep07 39+3 üm her hafta yiyorum burgerde. Kendime yasakladığım tek şey midye alkol ve sigara. Onun dışında kokorecinden kumrusuna yemediğim şey kalmadı 😂
buseyusuf27 caglareisogluozturhan midye de yıyebılırsın ama sdce 3-4 tane baska yok bana doktorum oyle dedı 🙈 bnde nefsımı oyle köreltiyorm yoksa yetmıyo dişimin kavuguna 😁😁
Havacianne caglareisogluozturhan ah bira midye valla nasıl istiyor canım herhalde doğum ve emzirme bittiktwn sonra hep bunu yapacağım hahahahah
aezgi Kola icme hayali kuranlar bence hamileyken az biraz icsinler doğumdann sonra hic icilmezki bebekte gaz yapmazmı benmi yanlıs biliyorum😀
M_N_R Zeynep07 Vallaha ne yalan soyliyim hamileligim boyunca canim ne cektiyse zararlida olsa azicik yedim😁.Bu aralar tansiyonum yukseliyo idrarda protein cikti🙄.Tatli falan pek fazla yiyemiyorum🙁O yuzden şunu yerim bunu yerim gibi hayalim yok😁.Bakalim doguma son 7 gun.En azindan oyle gorunuyo.😍😁
Alfabeta M_N_R al bende de o kadar 20. Haftadayım bi kere cmm cips istedi yedim. Kola bir iki yudum canım istedikçe içtim. Hamburger pizza yedim. Onun dısında tabiki sağlıklı beslenmeye dikkat ettim ama kendimi çok kısıtlamadımda 😁
Tubau Zeynep07 sezaryen olunca katı şeyler yenilmiyor bir süre. Çorba, komposto vs yedim ama o an yiyecek halin de olmuyor zaten🤦🏼♀️
Bellazarea Zeynep07 Normal doğum yaptım 6 buçuk ay önce, hayatımda hiç olmadığım kadar açtım ve bir büyük pizza, soğuk çayı ve ızgara tavuk etini nefessiz gömmüştüm :)))) Kola falan hiç girişmeyin, emzirmeyi düşünüyorsanoz bebekte gaz yapıyor