seniz1234 merhaba yeni gördüm cevabınızı kusura bakmayın ben 18. Haftadayım iletişimi çok iyi biz o sebeple devam ediyoruz daha önce vitalede taner kılıç a gitmiştim ama çok enerjimiz uymadı sormadıkça Bilgi vermiyordu Mustafa hoca sağolsun bu konuda çok ilgiliydi 😊