seniz1234 Funda007 Evet ama çok korkuyorum tedirginliklerim var. İçimi rahatlatan işinde iyi bir doktor. Bebek de sürpriz oldu bizim için, tecrübeli biri olsun istedim.Ayda bir kez gidiyoruz, umarım sonu da iyi olur.
ttuceee ElaCAN07 anadolu hastanesi gokbay elpek bn de burdaki bir kac tavsiyeyle gittim cok. memnunum genelde normal.dogum yanlisi bnm ilk.sezeryan ikinci de sezeryan olacak. cok sakin insanı rahatlatan biri.
ElaCAN07 bbttlldho fiyatlar hakkında bilginiz var mı doğum ücreti ne kadar iyi bir doktor olması önemli ama doğumda bazı hastaneler çok ucuk fiyat çıkarıyor o yüzden kararsız kalıyorum
TAkilicci ElaCAN07 ben Ayhan beye gidiyordum 220 ₺ muayene ücreti 3800₺ idi doğumda ama sanırım şuan 4.200₺ gibi birşey olmuş
Pinkyellow ElaCAN07 benim doktorum hep normalden yana canım medicalpark mine Erdoğan yılmaz aşırı memnunum hem insanlığından hem doktorluğu dan☺️
ElaCAN07 Pinkyellow doğum ücreti ne kadar o da önemli benim için çok ucuk miktar veren yerlerde var 🙈
Pinkyellow ElaCAN07 normalde sezeryanda 4400 muayene ücreti 220 lira canım epidural istersen artı bin liraymis sormuştum
Fatoos seniz1234 seniz1234 merhaba bende Mustafa beye gidiyorum ama özel değilse değiştirme sebebinizi öğrenebilir miyim
seniz1234 Fatoos aslında iletişimi filan çok iyi memnundum ama içsel bir durum sanırım. Memorial de Murat İnal a başladım. Çok önemli bir sebebi Yok sadece biraz daha detaylı bakılsın istedim. Murat beye görünmek istemiştim bir kere daha detaylı baktığını hissettim. Çok gidip geldim aslında aralarında. Nif testi yaptırmıştık yapan kişi de gözü kapalı Murat beyi tavsiye etti biraz da o etkili oldu.sizin kaç aylık ?
Mlk84 TAkilicci merhaba doğumu Ayhan bey mi yaptırdı size memnun musunuz ben de ona gidiyorum 8.haftadayım
Yasemin-ya ElaCAN07 Ali bey genelde seZeryan yapar normal doğumu nadirdir bende ona gidiyordum seZeryan oldum
ElaCAN07 Yasemin-ya bende öyle düşünmüştüm gördüğüm kadarıyla sevindim suan doğru düşünmüş olmama 😁 ona göre doktor bakabilirim çok teşekkür ederim
Fatoos seniz1234 merhaba yeni gördüm cevabınızı kusura bakmayın ben 18. Haftadayım iletişimi çok iyi biz o sebeple devam ediyoruz daha önce vitalede taner kılıç a gitmiştim ama çok enerjimiz uymadı sormadıkça Bilgi vermiyordu Mustafa hoca sağolsun bu konuda çok ilgiliydi 😊
Yasemin-ya ElaCAN07 rica ederim çok yoğun olduğu için normal doğuma zaman ayıramıyor sanırım seZeryan da saat zaman belli kendini ona göre ayarlıyor ama normal doğum öyle değil tabi plansız sanırım o da plansız ilerleyemiyor benim gebeliğim sorunluydu değiştirmek istemedim devam ettim ama işimde çok çok iyi bi doktor tabiki
ElaCAN07 Yasemin-ya iyi bir doktor bende o yüzden tercih ettim ama sezaryen çok zor da kalmadıkça düşüneceğim birsey değil sıra beklemek de yordu beni iyice 4 saati buldu en son kontrol de 😁