Nero Dua oyle ilaçlar aç karnına içilmiyor tok içeceksin canım doktoruma danışmıştım bende tok iç dedi sende öyle dene
Dua Nero doktor da yemekten yarım saat önce ya da yedikten iki saat sonra dedi aç oluyormuş o zaman aç iç dedi
Ladess Dua bulantı olması gerçekten kötü bende olmadı ,ben nasıl yapıyorum ama gece içip yatıyorum birde sen öyle dene ,akşamları zaten yatarken karnım tok olmuyor ,içip yatıyorum için rahat olsun aynı şekilde işe yarıyor
adeslarud Dua aynısı bende de oldu sonra ilaçtan oldugunu anlayınca doktora söyledim ilacı değistirdi kullanmayı bıraktım. yan etkilerde ishal cıkarsa doktorunuza basvurunuz diye yazıyodu sanırım
Dua adeslarud ben dedim genelde kabızlık olur dedi olmazsa bitince değiştiririz dedi bakalım bitsin de
TugbaLafci Dua canım gyno ferro var draje olarak geçiyo doktoruna onu yazdırabilirsin bende hiç bulantı vs yapmadı