Nesli1407 zohreeeee hayırlısı olsun büyük ihtimal kimyasal gebelik geçirdiniz bende aynısı oldu diğer ay tekrar denedik ara vermeden şuan hamileyim 6+4 rabbim hayırlısıyla nasip etsin size de inşallah 🤲