Susaminannesiii zohreeeee ben 5. Gün yaptıgım da bile kıpkırmızı degildi b hcg 93 gelmişti. diger bireylere göre cok düşük ama cok saglıklı sekilde arttı hep
Susamdidos zohreeeee yeni oluşmuş bir gebelik belli çok yakın arkadaşımın hamileliğini bundan daha silik şekilde öğrendik bizde gittiğimizde kan değeri 20 idi yani çok yeniydi. Hayırlı haberler alman dileğiyle inşallah bebiş var gibi ❤️
busetmr zohreeeee evet ama testte daha çok silik kan değeri de düşük çıkar oyuzden net bişey demezler haftaya bidaha gelin derler bakalım yükselicekmi derler oyuzden beklemeniz sizin için daha iyi olur diye düşündüm teste bakılırsa çok çok yeni belki yanlış bile bilgilendirebilirler
Atsyifn zohreeeee hemen kan vermedim 4 gün snra fln verdim 110 çıktı sonra iki günde bir verdim takip ettim arttii adetim düzensiz di bnm geç döllenme olmus
zohreeeee Mom103 salam baci necessn?bugun sabah test eledim birazdan qan analizne gedecem bele cixdi sen bilersen gor altdaki xettdi o yoxsa cizgidi?
ayse_seker zohreeeee evet orda çizgi var cnm büyük ihtimalle geç döllenme olmuş çünkü 11 gün gecikmeye ikisi de koyu çıkması lazım, belki idrara da geç geçmiş olabilir değerin, bir hastaneye git kan testi yaptır net çıkar için rahat etsin
sabr_sukur_dua zohreeeee Canim dualarimdasin bizede haber et bende yarin gidecegim kan vermeye inşaAllah mujdeli haberlerini bekliyoruz 💓
ayse_seker zohreeeee hayırlısı olsun inşallah, gecikmen devam ederse testleri tekrarla cnm yine de sen