Swyhan46 Mms06 39+5 haftalık olduk bizde hala tık yok bekliyoruz kasılma ağrı oluyo oda bi süre sonra geçiyor bu gün yarın olmazsa Pazartesi gidecem hastaneye bakalım nE diyecek
Eylulleylul Aynı durum 😀 39+2 olduk yalancı sancılar dışında tık yok. Kız bebekler erken gelir inanmam artık. Yürüyüş, merdiven çıkmak, çömelmek, hurma.. varsa başka alternatifler denenir 😂
a_gzde Mms06 amin canım Allah bir solukta kurtarsın bebelerinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Swyhan46 Mms06 heyecanla bekliyoruz artık korkudan eşimi arıyamıyorum adam hemen heyecanlanıyor kzıım mı geliyor diye😂her an haber bekliyo ben ufak bi sancıda bu sefer geliyor diyom yok tık yok 😏evde başlasın istiyorum sancılarım öyle gideyim diyodum ama olmazsa Doğumu doktorum başlatacak ve bundan korkuyorum
Mms06 Swyhan46 bizimki de biraz daha dursun daha aldiklarimizl beşiği gelmedi diyor 😂 büyük ihtimal benim de öyle olacak canım kanala inmisse doğumu başlatmalarını kabul edicem inmemişse beklicem inşallah inmiştir 🙏🏻🥺