aminegunes24 Mms06 39+3 olduk ağustosun 27 nişanım geldi hâlâ tık yok karnımda düşmedi dediniz gibi bu gidişle doğuramıycam
ggzemmj Mms06 canım karin düşmesiyle alakası bisey değil benim kendi düşüncem karnım nerdeyse 2 aydır düştü bende 39. haftamdaym, 3 hafta önce de nişanım geldi ama yalancı sancı dışında hiç bisey yok henüz 🤷🏻♀️
aminegunes24 Mms06 evet galiba çok inat olcaklar canım çıkıyor uyumak hiç yok sırt ve kaburga ağrısından
aminegunes24 Mms06 yatmak bile haram bana çok fazla kaburgamın altına geliyo sırtım ağrıyo belki 10 dakka yatıyorum
Mms06 aminegunes24 dua edelim birbirimize en iyisi hamile duası kabul olur ☺️ inşallah bir an önce sağ salim doğururuz canım