TTucett Bende 37+2 yim. Akşama doğru başladı regl olacakmışım gibi ve aşağı baskı da var. Bebeğim de baya bi hareketli. Büyük tuvaletim var sanıp kaç kere tuvalete gittim. Bakalım beklicez her an. Normal bunlar herhalde🤷🏻♀️
S-e3506 Cnsuushnn inan yatakta zor dönüyorum lavaboya kalkacam zor kalkıyorum Allahım cümlemize yardım etsin 🙏
Asli77 TTucett benm 36. Haftada 3800gr demisti. Ilk dogumda kizim da 42. Haftada 4300gr civari dogurdum suni sanci normal dogumla yani dogum uzundu ama sonrasinda hemen iyilesmistim
Selinaygun 37+2 deyim bu gün regl ağrısı gibi ara da kasıklarıma ve belime ağrı giriyor ne zaman doğururuz acaba 😩😂
Pnrbtr 37+6 benimde belim ve kasıklarım ağrıyor. Büyük tuvaletim varmış gibi hissediyorum ve ayaklarımın altı sancılanıyor ilginçtir ki. Şuan gelse razıyım 😍
Cnsuushnn Zeyha1 canım son aylarda bu ağrılar normal Bebek hareketleri iyi ise çok panik olmayın Yine de tedirgin oluyorsanız kontrole bekliyorum dedi