Selam anneler kasıklarımda regl sancısı gibi hafif bi ağrı var bebeğim çok hareketli ve bacaklarım uyuşuyor suan 37+4 üz sizce doğumum yaklaştığı için mi bu belirtiler ya da doğuruyormuyum yoksa doktoruma yazdım cevap bekliyorum sizde bu belirtiler varmı