Pinarx07 Dogum 39-42 hafta arasinda olabilir diyo nette bizmi acele ediyoruz acaba zamanimi degil daha 39+4 um bndede bisey yok daha suni yada sezaryen olmaz umarim 🙂
Askimiz Ezgieknci son ana kadar hic bir belirti yaşamadim nişan suyum ayni anda geldi sonra sancim glemeye başladi 39 haftada dogum yaptim
DYG93 Kizlar artik 42 ci haftaya kadar bekliyor normal dogumcu doktorlar bi aksilik olmadigi surece kendinizi strese sokmayin insallah en dogru zamanda saglikla gelsin bebisler 39-40-41 ci haftalar ozellikle sezeryana sebep degildir
Ezgieknci Askimiz anladım bu hafta ne diycek doktorum bakalım kordonu etrafındaydı kızımın sorun teşkil etmezse Bu durum beklerim bende
asiyenurg Mrskantar 39+6oldum bnde doguramiyorum doktor 2 3 gun icinde dogurursun sen dedi ama tik yok
nazlieren asiyenurg bana da öyle demişti. Şimdi 40+3 oldum hiçbir sancım yok. Özelden devlet hastanesine geçtim fikir olarak. 42’ye kadar beklicem bakalım. Çok durduğu için bişey olur diye korkuyorum.
Dilara_slm nazlieren kilosu peki nasıl benim şimdiden kafası zaten büyük kilosu da arttıkça sezeryane yaklaşılmıyor mu riskten dolayı
Dilara_slm Ben de 39+4 oldum bel ağrısıymış kasık ağrısıymış hiç bişey yok😕sadece gece kalça ağrısı ve çatı ağrım oluyor. nstde de bişey çıkmıyor ve gün geçtikçe bebeğin kafası büyüyor, kilo alıyor.. bu gidişle benim sonum sezeryan olacak gibi 😑
asiyenurg Dilara_slm bendede suan yarim saat gecmeyen bi kasik agrisi basladi valla hic bisey yoktu gecti suan yattim yine baslicak