39 + 4 ne açılma ne sancı ne nişan var kızlar bebek kanala dahi inmemiş hergün sabah ins belimde ve kasıklarımda siddetli ağrı ile uyanırım diyorum ama tık yok🙇🏼♀️ doğurmak icin;
*Yürüyüs yapıyorum
*merdiven inip çıkıyorum
*hurma yiyorum
*çök kalk yapıyorum
*plates Topuna oturuyorum
*gögüslerime düzenli masaj yapıyorum
ama yok yok cocuk gelmemekte ısrar ediyor son çare doguramıyorum postu açayım dedim belki efsane gerçektir belki bu posttan sonra dogururum😂👼🏼