Bvzzz mine-1994 benim bir arkadaşıma da demir ilacı ishal yapmıştı ama yine de bir test yaptırın bence
61Aysen mine-1994 cnm bazen bndede oluyo 1.2 gn geciyo kafana takma baska biseyin yoksa herseyi koronamiyim die dusunup stres yapma
Merveprlyn mine-1994 10 haftadır Demir ilacı kullanıyorum rengi değişik ve o zamandan beri ishalim herkeste farklı etki yapabiliyor. Korona testini başka bi belirti daha yaşarsanız verin bence
gul765 Bizim evimiz karantinaya alınmıştı daha dün açıldı ama kayınbabam hala yoğun bakımda bizde bişey çıkmadı ama babamın virüs ciğerlere inmiş dualarınızı bekliyorum 🙏😔
toprakumsal mine-1994 Demir ilacı kişiye göre değişiyor bence bende de ishal yapmisti ama yinede bı test yaptırın tabi.
Sde mine-1994 demir ilaci benide ishal yapio,birakiyrm olmuyor, basliyrm ishalde baslio ama herkezde bir mi bilemem,korkutma kendini hemen
Betsel Deletedmom328 Merhaba geçmiş olsun. Bende 32. Haftamda korona oldum nezle gibi atlattım. Bebeğin sağlığı için endişeleniyorum. Siz doğum yaptınız mı bebeğin sağlığı nasıl
Seda16 mine-1994 demir ilacı kişiden kişiye değişiyor bende de ishal yaptı sadece ishal sorunun varsa korono değilsindir diye düşünüyorum ama biraz bekle başka belirti çıkarsa doktora gorunmelisin
Betsel Deletedmom328 Banada öyle dedi doktor. Ama insanın içi rahat etmiyor. Korona virüsünü atlatıpta bebeğini doğuranların bebeklerinin sağlığı nasıl acaba
Betsel Deletedmom328 Benim durumum iyiydi ama yine de hastanede 2 gün gözetim altında tuttular. Nst çektiler ultrasonla baktılar bir sıkıntı olmayınca çıkardılar. 1 antibiyotik 1 parol 1 de kan sulandırıcı verdiler onları kullanıyorum. Sana ne yaptılar
mine-1994 Deletedmom328 yok sadece ishal doktorumu aradım bugün demir ilacı ishal yapar ilacı değiştirelim dedi