yasen1 Merhaba anneler evde sekerinizi ölçtüğünuz zaman kac çıkıyor sabah akşam arada kacamak yapan varmi
zynp131820 yasen1 açlık şekerlerim sabahları yüksek çıkıyor çok dikkat ediyorum ama ona rağmen ara ara yükseliyor kaçamak abartmadan canımın istediklerini yiyorum 🤗 bir yada iki lokma sonuçta hamileyiz tatmadan olmaz 🤗
yasen1 zynp131820 asiri canim istiyor bisiler bgun kacamak yapacağım sanki ya korkuyorum biyandan biyandan yicem diyorum 😂
zynp131820 yasen1 az az tatmaktann hiç bir şey olmaz bende insülin diyet yapıyorum briazda insülin e güveniyorum galiba kaçamak yaparken 🙈🙈
Gmsy1 yasen1 bünyeden bünyeye değişiklik gösterebilir sadece düşük diye salmayın kendinizi ben insülin vurulduğum halde yemegi biraz kaçırsam yada düzensiz yemek yesem yükseliyor yine
Fulya1993 yasen1 o kadardan bişey okmaz dedi diyabet hemşiresi zaten az az tat dedi ben cesaret edememiştim
yasen1 Fulya1993 tabi canim arada yicez ya hamileyiz ister istemez canımız istiyor yiyince rahatliyor insan😂
Fulya1993 yasen1 ben gebelik şekeri ile ilgili bir post açıp dondurma istiyorim yazmıştım ☺️ linç etti beni 1-2 kişi canımın istemesinin normal olduğuna sevindim 🤭 inan kavun karpuz dondurma bunlar beni çok üzüyor
Fulya1993 Gmsy1 4 er unite ile başladık bugün 8 e çıkardı ama bayılacak gibi oluyorum nefesim kesiliyor vurunca size de oluyor mu
zynp131820 yasen1 malesef dikkat etmeme rağmen düşmedi açlık şekerlerim o yüzden insülin başlandı şimdi diyet insülin devam ediyoruz 3kg verdim bu süreçte umarım bebeğim vermemiştir kilo 🤗
yasen1 zynp131820 bende kilo verdim 3 hafta olcak baslayali 3 kilo gitti bitti bianda ama oglum aliyor şükür onlar icin yiyoruz zaten duzenli beslenme bana kalsa abur cuburun icine girerdimde😂