Arkadşaım 4130gr bebeği normal doğurdu 😅 hemde sezeryan için gün alcaklardı onun randevusuna gidecekleri gece suyu gelmiş 😂
zordu ama oldu olmayacak bişi değilmiş dedi.
Yeterki kanala girsin bebişler. Kimş 4kg kanaldan balık gibi çıkıyo
kimi 2kg kanala giremiyo.. rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin 😘