Esra_42 Slm kizlar dun doktor kontrolum wardi bebegin kilosu 3300 biraz iri dedi,haftaya gel bakalim napariz gibisinden konustu korktum sezeryane alacak diye..sizce haftasina gore kilosu cokmu? Sezeryan olmaktan korkuyorum 😐
Esra_42 merve90 iste kilolu sanki benimki yaa o yizden korktum biraz..sen niye erken dogum yapmissin canim
merve90 Esra_42 kızım. Böbreğimn üstüne yatmıştı cnm böbreğim hiç çalışmadı böbreğimi kaybediyodum oyüzden şimdi 2.ciye hamileyim bundada erken doğum riskim var rahimim incelmiç bakalım kaç kilo doğcak🥰
Esra_42 merve90 ayy turlu turlu seyler yasaniliyo hamilelikte yaa..cok sukur kurtulmussun..umarim bunda bi sorun yasamassin canim
Esra_42 Ankakusu35 masallahh demek sikinti olmaz dedi sevindim wallahi insallah bendede sikinti cikmaz
merve90 Esra_42 yatıyorum bundada 10 gündğr ayağa kalktığım an kanama başlıo gülsemmi ağlasammı bilemiyorum tüp bebekle oldu10 yıl sonra 2.ciye kendiliğimden hamile kaldım çok şükğr ne diyim
Beetl_16 seymoska benim bebeğim 36+2 de 2700 dü kilosu bir hafta sonra gene gidicem ve şuan haftasıyla uyumlu gözüküyor. Size neden öyle söylendi ki
Prmas61 Esra_42 3 gün önce gitmiştim cnm suan bılmıyrm haftaya gidecem ama doktorun dedıgı suan doğsa kilosu gayet iyi
Naz_mus Esra_42 valla canım benim 3430 bende korkuyorum sezaryen olacak diye 😅yoksa iki hafta daha gelmezse 4500 falan olacak normal Doğum istiyorum bakalım ne olacak sağlıkla gelsinler 😅