Burgerin önünden geçerken ağladım eşim görmedi neyse indik otoparka gidiyoruz sanki bir yakınım ölmüşçesine ağlıyorum.Eşim diyor ne oldu aşkım söyle bu arada eve yaklaştık ben anlatana kadar sonra dedim ben hamburger istiyorum burgerden geçtik ya koktu 😂 Ee avm nin içindeyken neden söylemedin dedi sitemli sitemli ben daha çok ağlamaya başladım sonra gitti aldı yedim ohh mis gibi 😂 30.haftadayım ilk defa yedim bir daha canım isterse yine yerim