NurayBulut99 Merhaba kızlar 9+4 hafta hamile olmam gerekiyordu bugun ultrasonda 8+5 dediler ne demek oluyor şimdi bu? Aranızda böyle olan var mı?
Sahraa NurayBulut99 Benimde öyleydi geç döllenme denmişti daha sonra olması gereken haftadan 3 4 günde öne geçti haftası ilerledikçe tamamlanıyor o aralığı
Mom046 NurayBulut99 Ben gebeliğin başından iki hafta geride idim geç döllenme olmuştu gecen haftalarda bir hafta arayı kapattı normal yani sıkıntı yapmayın.
Cansummm NurayBulut99 1 hafta gerilik normal canım benim de en başında 1 haftaydı geriliği ilk muayeneye gittiğimde şuan 35+6 haftalığız fark 4 güne indi. Çok şükür hiçbir sorunumuz yok🥰
Freedom01 NurayBulut99 canim gec dollenme oldugu zaman oyle oluyor. Benimde 2 hafta gec gostermiwdi. Allahdan gec dollenme oldugunu biliyordum. Tam 2 hafta gec dollenme olmuwdu. Ama cok Wukur wimdi 1 hafta geri soyluyor doktor. Zamanla haftasini alacaktir
Busratlv98 Hiç kafana takma kuzum,benim de 2 hafta geride geç döllenme olmuş dedi doktorum. Sağlıkla büyüsünler inşallah 💐
Mutlumandalina Merhaba kızlar benimde gebeliğime doktor 1hafta geç döllenmiş olabilir dedi.Okulumdaki öğretmen arkadaşımda geç döllenmeler kız bebek oluyor dedi sizcede böyle bir şey var mi merak ettim.
Sdttt NurayBulut99 Korkma canım benimde oo haftalarda 1 hafta geriden geliyordu. Geç döllenme denildi. Hafta ilerledikçe haftasını yakalamaya başladı. Su an 39+0 haftalığım bebeğim 2 hafta önden gidiyor. Hiç kendini üzmene gerek yok. Sağlıcakla al kucağına 😇😇🙏
Mom046 Mutlumandalina İkili testte doktor yüksek ihtimal erkek dedi. Ancak ondan sonraki gidişlerimde netleştiremedik çünkü kendisini gizliyor 😑
Esila454a NurayBulut99 ben sali dogum.yapicam bebegim 37 haftalik gozukuyo onemli olan dedi doktor senin addet tarihin bazen uyumlu cikmiyabilir
Esila454a Cerenncck 3 kilo olmus durmus almiyo.artik sali gunu 40 hafta 2 gunluk oluyoo ama hareketleri cok iyi