Ebru-123 Ben oldum canım 30. Haftada sancılarım oldu az da olsa doktorum anlattı yalnızca bebeğin hareketlerinde yavaşlama oluyor 1 2 gün hissediyorsun ama yavaş yavaş, onun dışında kesinlikle yaptır 10 gün kuvozde kalacağına hiç kalmıyor ya da 1 2 gün kalıp çıkıyor,bebeğinin ciğerleri gelisiyor.Ben yaptırdım hiçbir yan etkisini görmedim şuan 33 haftalık oldum bende 🙈