Rebeka Ben de bunu şöyle duymuştum kullandığımız iğneler,magnezyumlar rahim ağzını güçlendirdiği için atıyorum 40a kadar gelip rahim ağzı yumuşamadığı ve yeterli açılma olmadığı için için çatı uygunsa bile normal olmayabiliyormuş. Birde bana bugün doktorum dedi ki 22 civarında düşükle sonuçlanabilirdi ama şuan 2 kiloya yakın bir bebek var rahim ağzının tutması aşamasını geçtik doğum başlasa bile bir anda çocuğun gelmesi gibi bir şey söz konusu değil leğen kemiğin turuyor artık onun bu haftalarda oluşan doğum sezeryan ile yapılıyor dedi