hiranurun_annesi Muucize merhaba benimde reglime 8 gun var ama kasık ağrısı ,bel agrisi birde afedersiniz süt kıvamında akintim oluyo bikac gündür çok ümitlendim bu ay daha test yapmadım erken diye bana da dua edin lütfen 🤲🥰
tugbaayilmazz Muucize bende dün öğrendim 4+4 üz bundan önceki gebeliğim olumsuz sonuçlandı 🥺 inşallah bu sefer farklı olur
Muucize Mavi_- benim kaç gün geçti bilmiyorum çünkü klomen ve çatlatma iğnesi kullanıyordum iğne sonrası 14.gün reg bekleniyor ben 18.gün öğrendim evde test ile
nisanmaral Ben de öğreneli 2 gün oldu hala alışmaya çalışıyorum 🙈 4 +3 günlük 🌺 salı günü doktor gel keseyi görelim dedi umarım görebilirim, biraz kasık ağrım ama inşallah sıkıntı yoktur :) çok entresan bir şeymiş 🙈
Azraaaa hiranurun_annesi bendede aynı şekilde belirtiler vardı bel ağrısı ve kasık ağrısı çok belirgindi 2 gün kala test yaptım çıktı cnm inş şeninde bebiş vardır🤗🥰
Merve_hsgrn01 Benimde adetime 4 gün var ama bendede ağrılar oluyor bel ağrısı faln inşallah hayırlısı olur dua edin lütfen♥️🌼🌸