Bbssra yok valla sami bey kim nasıl Doğum istiyorsan onu yapıyor. Hatta en yakın arkadaşım 2.gebeliğinde aramızda 5gün var. İlk doğumunda çok ağladı genel anestezi yapsın diye yapmam dedi sami bey bebeğini gör hisset dedi. Hastayı iyi hissettiren her neyse onu öneriyor adam. Bana bir kez bile Doğum önerisi yapmadı nasıl istersin dedi. Bebek nasıl isterse öyle gelsin dedim. Normal bekleyelim o zaman dedi şuanlık normal Doğumu zorlaştıracak birşey yok 🤗