Bende özele gidiyorum ve artık devlet hastanesine gidicem randevu aldım. Dediğiniz gibi 10 dk bile sürmüyor muayene süresi, 3-4 dk sadece ultrasonla bakıyor. Sonra odaya geçip eksik ilacın var mı diyo, tamam o zaman 20 gün sonra tekrar gel diyip gönderiyor. Soracağım şeylere fırsat bile bırakmıyor, parayı gökten toplanıyoruz sonuçta o kadar para veremem. Devlet hastanesine gidicem artık